Blogs

De standaard voorschriften rondom voeding zullen wel bekend zijn:
* geen rauw vlees, rauwe melkproducten, verpakte vis en verpakte vleeswaren.
* pas op met salmonella
* nuttig geen alcohol, rook niet en drink niet meer dan 4 koppen koffie per dag.
* voorzichtig met drop, zoethout, zout en kaneel.
* neem extra foliumzuur (400 mcg per dag).
* vul je voedingspatroon aan met multivitaminen.

Maar wist je dit ook?
– je hoeft maar 100 kcal per dag meer te eten dan dat je normaal nodig hebt, afhankelijk van jouw gewicht, lengte, leeftijd en activiteitsniveau.
– pas op met vitamine A
– zorg voor voldoende vitamine C in verband met opname van ijzer. Eet daarom donkergroene bladgroenten, volkorenbrood, aardappelen, rood vlees, schaaldieren, rozijnen, pruimen en peulvruchten.
– niet te lang intensief sporten, omdat dit zuurstof uit de baarmoeder onttrekt.
– let op overbelasting van je gewrichten.

Hoe zou jij het vinden om persoonlijke ondersteuning te krijgen bij het veranderen van je voedingspatroon?

Openingstijden

Maandag t/m zaterdag: op afspraak

Contact

De Betere Eter

Molièrelaan 17

5629 PG Eindhoven

06-24824874

info@betere-eter.nl

Meer informatie

Algemene voorwaarden

Privacyverklaring

KVK: 74755870

BTW: NL001837178B91