Blogs

  • Heel belangrijk daarbij is het om goed voor jezelf te zorgen: denk aan voldoende slaap, voldoende bewegen en voldoende volwaardige voeding eten om (onder meer) schommelingen in je bloedsuikerspiegel te voorkomen. Ook een regelmatig eetpatroon helpt.
  • Bereid je voor op moeilijke momenten: maak een boodschappenlijstje, ga naar de supermarkt met een volle maag en weest niet te streng voor jezelf. Neem max 2 keer in de week iets dat je echt lekker vindt, maar het moet minimaal een 8 waard zijn!
  • Als je de hele dag buiten de deur bent, neem dan een gezonde lunch en tussendoortje mee.
  • Cafeïne, zoetstoffen en alcohol vergroten de gevoeligheid om ongecontroleerd te gaan eten. Hetzelfde effect hebben “eetregels”.
  • Leg bepaalde voedingsproducten uit het zicht en het liefst moeilijk bereikbaar en zoek afleiding gedurende de “craving”

Hoe zou jij het vinden om persoonlijke ondersteuning te krijgen bij het veranderen van je voedingspatroon?

Openingstijden

Maandag t/m zaterdag: op afspraak

Contact

De Betere Eter

Molièrelaan 17

5629 PG Eindhoven

06-24824874

info@betere-eter.nl

Meer informatie

Algemene voorwaarden

Privacyverklaring

KVK: 74755870

BTW: NL001837178B91